هنرستان فنی و حرفه ای دخترانه شهید صدوقی

منطقه 6 آموزش و پرورش شهر تهران-88913935

هنرستان فنی و حرفه ای دخترانه شهید صدوقی

منطقه 6 آموزش و پرورش شهر تهران-88913935

افتتاحیه نمایشگاه تکنولوژی و محصولات آموزشی

افتتاحیه نمایشگاه تکنولوژی و محصولات آموزشی

   نخستین آزمایشگاه ریاضی در کشور، بیست و ششم فروردین ماه با حضور مسئولین آموزش و پرورش همزمان با گشایش نمایشگاه تکنولوژی و محصولات آموزشی در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) افتتاح خواهد شد.

   به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، در سالی که به نام سال (تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی) مزین گردیده است، نخستین نمایشگاه تکنولوژی و محصولات آموزشی، با هدف تاثیر بر ارتباطات درونی مفاهیم ریاضی، استدلال، ارتباط ریاضی با دیگر علوم، رشد قدرت حل مسأله و خلاقیت ویژه دانش آموزان برگزار می شود.

  گفتنی است در فاز اول با طراحی و اجرای 313 آزمایش و فعالیت ساده و کاربردی سعی شده است که فضایی جهت توسعه خلاقیت های فردی دانش آموزان و تبدیل مفاهیم ذهنی ریاضی به صورت فعالیت های عملی برای آن ها ایجاد شود.

   بر اساس این گزارش نخستین نمایشگاه تکنولوژی و محصولات آموزشی، در فازهای بعدی این پروژه، با طراحی و اجرای فعالیت های بیشتر و گسترده تر سعی خواهد نمود که تمامی مطالب درسی از دبستان تا پیش دانشگاهی را در قالب یک یا چند فعالیت آموزش داده و به کمک نرم افزارهای رایانه ای به شبیه سازی فرآیندهای ریاضی بپردازد.

   مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه تکنولوژی و محصولات آموزشی آموزش و پرورش شهر تهران و نخستین آزمایشگاه ریاضی کشور، روز شنبه 26 فروردین ماه ساعت 10 صبح در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.

  این نمایشگاه به مدت یک هفته از ساعت 9 الی 19 مورد بازدید علاقمندان قرار می گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد